Întrebări și răspunsuri frecvente

Cum pot plasa o comandă

Comanda poate fi plasată direct pe site-ul nostru, iar managerul nostru va încerca să proceseze comanda cât mai rapid posibil și să o transmită echipei noastre de curieri.
Desigur, puteți să ne scrieți și pe rețelele sociale sau să ne contactați la numărul de telefon (076938591), unde suntem, de asemenea, pregătiți să vă oferim consultanță și să vă preluăm comanda.
Dacă vă aflați în Chișinău, comanda va fi livrată în aceeași zi și livrarea este gratuită.
Dacă vă aflați în afara Chișinăului, suntem nevoiți să apelăm la serviciile partenerului nostru NovaPosta. Ei vă vor livra comanda în termen de 1-2 zile lucrătoare. Costul livrării va fi în jur de 50 de lei suplimentar, dar în cazul în care valoarea comenzii dvs. depășește 700 de lei, livrarea va fi gratuită. Un curier NovaPosta vă va aduce comanda direct în mâinile dvs.

🌐 Instagram: technofocusmd
🌐 Facebook: TechnoFocusMD
📲 Telegram: @technofocusmd
📲 Viber: 076938591

Cum achit comanda?

Toate comenzile noastre le puteți plăti cu oricare metodă convenabilă pentru dvs., fie cu bani cash, fie cu cardul. Plata se efectuează doar atunci când curierul vă livrează comanda, fără niciun avans. La fiecare achiziție, veți primi un bon fiscal, care va constitui garanția dvs. în caz de defecțiune.

Cum primesc comanda?

Toate comenzile sunt livrate direct în mâini, în orice parte a țării noastre.

Oferiți garanție la produse?

Toate produsele noastre sunt noi, sigilate și beneficiază de o garanție de 6 luni. Pentru a beneficia de garanție, vă sfătuim să păstrați cutia și bonul fiscal.
Ne puteți găsi:

📞 076938591
📲 Telegram: @technofocusmd
🌐 Instagram: technofocusmd
🌐 Facebook: TechnoFocusMD

 

Pot face retur la comandă?

În cazul în care produsul nu corespunde criteriilor specificate, sau în cazul în care există defecte, și nu avem posibilitatea să-l înlocuim cu altceva, se inițiază procesul de returnare a produsului. Pentru acest lucru, va trebui să aveți la dumneavoastră bonul fiscal (pe care l-ați primit la achiziționarea produsului), precum și cutia produsului și conținutul acesteia. Managerul nostru va verifica produsul, iar dacă totul este în regulă, veți primi suma de bani înapoi.

Care sunt orele Dvs de activitate?

Мuncim fără zile libere, inclusiv în sărbători. Ne puteți contacta în orice moment al zilei și nopții. 24/7.

WhatsApp
Viber
Telegram
Facebook
Instagram

☎076938591